loading...
سلطان بهشت
لحظه شمار غیبت امام زمان(عج)
log
مهدی سلمانی بازدید : 159 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (1)
 شمشیر امام مهدی(عجله الله تعالی فرجه الشریف) بر گردن اشرافیّت ...

سخن از سیره مهدوی، سخن از متن اسلام و حقایقی است که در روند تکاملی انسان و جهان، جایگاه اساسی دارد. اگرچه این وصف در مورد سیره همه امامان صادق است, امّا در این میان، مهدی موعود(عج)، به عنوان منجیّ بشریّت و تحقّق‌بخش آرمان‌ها و اهداف همه انبیا و اولیاء، موقعیتی ویژه و استثنایی دارد. او انسان کاملی است که رسالتش، شکوفایی هدف آفرینش و تکامل انسان‌هاست. در پرتو این هدف بزرگ و تکامل سترگ، جهان نیز که ظرف وجود انسان است،

مهدی سلمانی بازدید : 7341 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (3)
هرچند بازگشت مسیح یک فرضیه است اما با توجه به اینکه استعمار نوین از دین به نفع اهداف خود استفاده ابزاری می کنند و اعتقاد به موعود موتور محرک مسلمانان است.
 
 باید ضمن تبیین این خطر، راهکارهای مبارزه با این توطئه را فرا بگیریم.
مهدی سلمانی بازدید : 49894 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)
پژوهشگر مهدوی با بیان اینکه اگر وجود ما در طبیعت مانند انسان کامل با الگوی فاطمی باشد، جهان به بهشت ظهور می رسد. گفت: تنها انسانی که بیشترین جلوه خداوندی را دارد، حضرت حجت(ع) و حقیقت کمال الهی حضرت زهرا(س) است.
مهدی سلمانی بازدید : 9540 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

طالب کمــال و مانع کمــال

تربیت و اخلاق در یک خانواده مهدوی، با آرمان‌ها و نیز هدف مقدّس حضرت صاحب‌الزّمان(عج) هماهنگی دارد. در تربیت و اخلاق مهدوی، اعضای خانواده برای قرب و انس با حضرت، یاری و خدمت به ایشان، ساخته می‌شوند. تربیت و اخلاق که انسان را به انس با ایشان و یاری و خدمت به آن حضــرت نرساند، تربیتی صوری و شیطانی است که فقط ظاهری فریبنده و باطنی بسیار زشت و خطرناک دارد.

مهدی سلمانی بازدید : 14587 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)
 انتظار فرج واقعی کدام است؟

مسأله انتظار فرج و منجی عالم، اختصاص به تشیّع ندارد و معتقدین به ادیان مختلف هر کدام به نحوی منتظر منجی موعودی بوده و نگاه خاصی به این مسأله دارند. ولی آنچه اکنون درصدد بیان آن هستیم، بررسی دیدگاه های مختلف شیعیان نسبت به مسأله انتظار فرج موفور السرور قطب دایره امکان حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله فرجه الشریف می باشد.

مهدی سلمانی بازدید : 2272 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (1)

مدتی است که به گوش می رسد، دیگر نماز جماعت در نمازخانه ی ادارات و مراکز برگزار نمی شود، علت را جویا شدیم و فهمیدیم که امام جماعت و آن مراکز، بر سر قیمت توافقشان نشده و امام جماعت دیگر نمی آید.

mahdi بازدید : 63263 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

پـازل ظــــهور

با استفاده از روایت‌های بیان کننده نشانه‌های ظهور، می‌توان تصویری کاملاً واضح از آخرالزّمان و آستانه ظهور امام عصر(عج) به دست آورد.
در منابع اسلامی، از نشانه‌های ظهور با چند اصطلاح یاد شده است که عبارتند از:

 

 

مهدی سلمانی بازدید : 133 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (3)

ویژگی‌های اخلاقی امام زمان(عج)
اسلام، پیام‌آور محبّت، مهرورزی و انسان‌دوستی
در آخرین دهه قرن بیستم میلادی، حوادث و وقایعی در جهان اتّفاق افتاد که با پیش‌بینی‌های مورّخان و جامعه‌شناسان مغرب زمین، مخالف بود. پس از فروپاشی «شوروی سابق»، بسیاری از جوانان و نوجوانان کشورهای مختلف ـ خواه در «آمریکا» و خواه در «آسیا» و «آفریقا» ـ به مذهب و آموزه‌های دینی روی آوردند.



 

مهدی سلمانی بازدید : 5922 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

وقتى امام زمان(ع) ظهور كنند، ظالمان و ستمكاران را نابود كرده و حكومت عدل، معنويت و امنيت را تشكيل می دهند. اين حكومت ساليان بسیار ادامه خواهد يافت و مردمان بسيارى از اين حكومت و دوران طلايى آن بهره‌مند خواهند شد.

ظهور امام عصر(ع)، پایان دنیا و آغاز قیامت است؟
مهدی سلمانی بازدید : 11641 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

اسحاق؛ خدای متعال پس از آنکه ساره از بچه دار شدن مایوس شده بود ولادت او را بشارت داد، قائم(ع) نیز بعد از آنکه مردم از ولادت او مایوس شدند، ولادتش بشارت داده شد.

 

شباهت امام عصر(ع) به اسحاق نبی(ص)
مهدی سلمانی بازدید : 2197 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (1)

بی تردید لازمه رسیدن به جامعه متحد و هم گرا نیاز به ترویج آموزه مهدویت است که به نوعی مورد قبول همه گروه های اسلامی است، از این رو باید برخی از این آموزه ها که مورد قبول گروه های اسلامی است، تبیین شود.

نگاهی به منابع اهل سنت و شیعیان پیرامون مهدویت
مهدی سلمانی بازدید : 17993 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)
چشمه جوشان حیات

امروز جمعه است. صبحگاهان که زیارت مخصوصه امام عصر علیه السلام را می خواندم، آن گاه به جمله " السلام علیک یا عین الحیاه" رسیدم، درنگی کردم و در این اندیشه فرو رفتم که به راستی این عبارت زیبای "چشمه جوشان حیات" چه مفهومی را در دل دارد و چه بار سنگینی را به دوش می کشد و آیا ما به واقع پیشوای گران قدرمان را به درستی در این موضوع می شناسیم؟ اگر او را آب حیات می دانیم، پس چگونه است که روی به سراب ها می آوریم و در بیابان ها به امید واهیِ دست یابی به آن سرگردان می شویم و چه بسا نقد جان بر سر این کالای بی‏بها می گذاریم و باز هم این متاع را رواج می دهیم و این کالا را تبلیغ می کنیم.

مهدی سلمانی بازدید : 12189 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
غیبت

ائمه اطهار (علیهم السلام) در مدت دو قرن و نیم توانستند با تحمل مشکلات و فشارهای فوق العاده حقایق اسلام را برای مردم بیان کنند. بخشی را به صورت عمومی, و بخشی را بطور خصوصی برای شیعیان و اصحاب خاص خودشان. و بدین ترتیب, معارف اسلامی در ابعاد گوناگونش در جامعه, انتشار یافت و بقاء شریعت محمدی, تضمین شد.

درباره ما
گروه دو نفری وب نویسی سلطان بهشت اسامی گروه: 1-مهدی سلمانی 2-حسن نوری زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدومو انتخاب میکنی ؟؟؟؟
    دعای فرج

    ورود به سایت
    عضویت سریع در سایت
    [Reg_Fast_Form]
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 131
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 209
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 8,348
  • بازدید کلی : 838,758
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    

    مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

    کد موزیک آنلاین برای وبگاه

    خرید ساعت مچی

    |

    صفحات پاپ آپ popup window

    طرح روز